Polityka jakości

Źródłem satysfakcji Klienta, w najwyższym stopniu, jest sam produkt, który ostatecznie zależy od Klienta – taką orientację przyjęliśmy w naszych codziennych działaniach:

  • tworzenie produktów i usług opartych na niezawodnych i genialnie prostych rozwiązaniach
  • nieustanna, krytyczna ocena każdego własnego produktu i usługi, celem wprowadzenia prostszego, bardziej niezawodnego, zaawansowanego i tańszego rozwiązania
  • bycie liderem rynku nowooczekiwanych i stosowanych już rozwiązań
  • projektowanie i produkowanie produktów na sprawdzonych komponentach
  • zacieśnianie współpracy ze sprawdzonymi dostawcami w oparciu o obustronne korzyści
  • rozwijanie i zacieśnianie współpracy z Klientem, poprzez pełną realizację jego oczekiwań

Każdy współpracownik Novamedia, poprzez posiadane kompetencje, codzienne działanie i odpowiedzialność, ma wpływ na jakość produktów i usług Novamedia, tworząc tym opinię o Novamedia. Z uwagi na powyższe działania nasze kierujemy w stronę:

  • współpracy z ludźmi zdolnymi angażować się w 100%, posiadającymi niezbędną wiedzę, wysokie umiejętności praktyczne oraz chęć ich nieustającego podnoszenia
  • znajdowania i wspierania liderów Novamedia oraz ich rozwoju w ramach organizacji

Wyrażona tu Polityka Jakości, stanowi obok Misji i Wartości Novamedia, najważniejsze, obowiązujące w Novamedia, kierunkowskazy dla codziennego stosowania, przez zarząd NMI, liderów NMI, szefów NMI oraz wszystkich pozostałych współpracowników NMI.

go back