Implementations

Project implementation and documentation.

Project implementation and documentation are the responsibility of the Project Manager The completion and preparation of the design and as-built project documentation. The installation and start-up of devices and communication buses on vehicles. The start-up and set-up of equipment applications with server applications built-in on the vehicles, the tests of functions and the preparation of handover solutions. Technical transfer of the functions of the received products. The preparation and implementation, in the solutions already delivered, of new or improved functions.

A list of responsibilities for employees from the Implementation section:

Project documentation

Project Documentation such as Technical Sheets, Schemes, Technical Drawings, User’s Guides... are available at this location of the website.



Using the Login Panel below, check if you have valid documentation for your NOVAMEDIA product.

 

If you do not have access, please submit your inquiry > click the Login Panel and send us your inquiry. Thank you!



Maintenance

Maintenance and Spare Parts.




The SRW Maintenance section consists of maintenance teams that operate simultaneously at the NOVAMEDIA Headquarters and at the site. SRW maintains the percentage efficiency of NOVAMEDIA solutions implemented for the Customer. On a regular basis it performs minor repairs and replaces damaged devices and components, conducts scheduled and preventive reviews, reports and agrees with the Customer on current operational activities. It supports and analyses the reported complaints.

Central SRW accepts and "settles" the Customer’s notifications of failures and reports from local Maintenance departments. It is responsible for the spare part storage policy. Performs repairs of devices requiring special facilities, equipment or lower level specialists.

The Local Maintenance Department maintains the percentage level of solutions delivered. It handles the reported failures. It performs minor repairs or replaces the equipment. It conducts scheduled and preventive inspections of devices and applications. It periodically notifies the Central SRW of tasks performed and of the monthly assessment of customer satisfaction.


A responsibilities list for employees from the Maintenance and Sales section:

Spare parts




NOVAMEDIA spare parts that have been contracted are available here

 
We are still working on ordering spare parts.

The planned launch of the spare parts platform: Q3 2018



Project Team and Shifts

Composition and contact details of the team during project implementation.

24/7 shifts during particular project phases.

Sign in to NOVAMEDIA
1-2 Required fields
Register in NOVAMEDIA
Wyślij zagłoszenie rejestracji, celem otrzymania zwiększonego dostępu do serwisu NOVAMEDIA.
Wkrótce po zgłoszeniu rejestracji otrzymasz zwrotne Info.
Każde zgłoszenie o zwiększony dostęp rozpatrujemy indywidualnie.
Zaznacz obszar, do którego chcesz otrzymać zwiększony dostęp:
Zaznacz okres zwiększonego dostępu. Po tym okresie dostęp automatycznie wygaśnie:
1-7 Required fields
Write to NOVAMEDIA
Potrzebujesz informacji o naszym produkcie, lub naszej organizacji?
Napisz do nas. Maksymalny czas oczekiwania na odpowiedź 48h.
Attachment Browse
1-5 Required fields
After-sales service
1 and/or 2 Required fields
Attachment Browse
1-5 Required fields
A 0003 2019
Application form

Contact data

1-5 Required fields

What task area?

Position

CV file

CV file 6 Browse
Letter of motivation Browse
6 Required fields

Education

Languages

Availability

Since when is possible to start cooperation:

Financial expectations

Kliknięcie przycisku "Wyślij" oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez NOVAMEDIA innovision Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.
NOVAMEDIA innovision Sp. z o.o. nie dyskryminuje kandydatów ze względu na rasę, religię, kolor skóry, płeć, wiek, niepełnosprawność, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną lub jakiegokolwiek innego kryterium niedopuszczalnego na podstawie polskiego prawa.
Contact with the SPD Sales Department
1 and/or 2 Required fields
Attachment Browse
1-5 Required fields
Sign in
to Product Configurator
We are still working on the Product Configurator.
Meanwhile, we suggest you:
Back to service
Register
in Product Configurator
Wyślij zagłoszenie rejestracji, celem otrzymania zwiększonego dostępu do serwisu NOVAMEDIA.
Wkrótce po zgłoszeniu rejestracji otrzymasz zwrotne Info.
Każde zgłoszenie o zwiększony dostęp rozpatrujemy indywidualnie.
Zaznacz obszar, do którego chcesz otrzymać zwiększony dostęp:
Zaznacz okres zwiększonego dostępu. Po tym okresie dostęp automatycznie wygaśnie:
1-7 Required fields
Contact data
NOVAMEDIA Innovision Sp. z o.o.
ul. Złota 74
62-800 Kalisz, Polska
T: 00 48 [62] 75 73 800
F: 00 48 [62]75 73 100
Select one of above addresses and send message.