Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Access_user has a deprecated constructor in /home/users/novamedia/web/sites/test.novamedia.pl/classes/access_user/access_user_class.php on line 27
Obsługa posprzedażna - NOVAMEDIA Innovision Sp. z o.o.

Wdrożenia

Wdrożenia i Dokumentacja Projektu.
Wdrożenia i dokumentacja projektu podlegają Kierownikowi Projektu. Kompletują i opracowują wykonawczą i powykonawczą dokumentacje projektu. Instalują i uruchamiają urządzenia i magistralę komunikacyjną urządzeń – pojazdu. Na wbudowanych w pojeździe urządzeniach, uruchamiają i konfigurują aplikacje urządzeń z aplikacjami serwerowymi, testują funkcje i przygotowują rozwiązania do odbiorów. Prowadzą techniczne przekazanie funkcji odbieranych produktów. Przygotowują i wdrażają w dostarczonych już rozwiązaniach nowe lub usprawnione funkcje rozwiązań.


Wykaz zadań na stanowiskach sekcji Wdrożenia:


Dokumentacja Projektu

Twoja Dokumentacja Projektu jak Karty Techniczne, Schematy, Rysunki Techniczne, Instrukcje Obsługi …, dostępne są w tej  lokalizacji serwisu.

 

Korzystając z poniższego Panelu Logowania sprawdź czy masz aktualną dokumentacje swojego produktu marki NOVAMEDIA.

Jeśli nie masz dostępu, zgłoś zapytanie  >  kliknij w Panel Logowania i wyślij do nas zapytanie. Dziękujemy!



Serwis

Serwis i Części Zamienne.




Sekcja Serwis SRW składa się z zespołów serwisowych, które działają jednocześnie w Centrali NOVAMEDIA oraz lokalnie u Klienta. SRW utrzymuje procentową sprawność wdrożonych u Klienta rozwiązań NOVAMEDIA, poprzez wykonywanie bieżących drobnych napraw i wymiany uszkodzonych urządzeń i elementów, prowadzenie przeglądów zaplanowanych i prewencyjnych, raportowanie oraz uzgadnianie z Klientem bieżących działań operacyjnych. Obsługuje i analizuje zgłaszane reklamacje. 


Centralne SRW, przyjmuje i „rozlicza” klienckie zgłoszenia usterek oraz raporty z lokalnych Serwisów. Odpowiada za politykę magazynową części zamiennych. Wykonuje naprawy urządzeń, wymagające specjalnych warunków lokalowych, wyposażenia czy specjalistów niższego poziomu.

Serwis Lokalny utrzymuje poziom procentowej sprawności dostarczonych rozwiązań. Obsługuje zgłaszane usterki. Wykonuje drobne naprawy urządzeń i wymiany. Prowadzi planowe i prewencyjne przeglądy urządzeń i aplikacji. Raportuje okresowo do Centrali SRW wykonane zadania oraz miesięczną ocenę zadowolenia Klienta.



Wykaz zadań na stanowiskach sekcji Serwis i Sprzedaż:

Części zamienne



Z tej lokalizacji serwisu, dostępne są zakontraktowane u nas Twoje części zamienne marki NOVAMEDIA

Uwagi:
Obecnie pracujemy nad tą częścią serwisu.

Planowane uruchomienie platformy części zamiennych to IV kwartał 2019 roku.

Sign in to NOVAMEDIA
1-2 Required fields
Register in NOVAMEDIA
Wyślij zagłoszenie rejestracji, celem otrzymania zwiększonego dostępu do serwisu NOVAMEDIA.
Wkrótce po zgłoszeniu rejestracji otrzymasz zwrotne Info.
Każde zgłoszenie o zwiększony dostęp rozpatrujemy indywidualnie.
Zaznacz obszar, do którego chcesz otrzymać zwiększony dostęp:
Zaznacz okres zwiększonego dostępu. Po tym okresie dostęp automatycznie wygaśnie:
1-7 Required fields
Write to NOVAMEDIA
Potrzebujesz informacji o naszym produkcie, lub naszej organizacji?
Napisz do nas. Maksymalny czas oczekiwania na odpowiedź 48h.
Attachment Browse
1-5 Required fields
After-sales service
1 and/or 2 Required fields
Attachment Browse
1-5 Required fields
Table 'nmitest.form_counters' doesn't exist