Wdrożenia

Wdrożenia i Dokumentacja Projektu.
Wdrożenia i dokumentacja projektu podlegają Kierownikowi Projektu. Kompletują i opracowują wykonawczą i powykonawczą dokumentacje projektu. Instalują i uruchamiają urządzenia i magistralę komunikacyjną urządzeń – pojazdu. Na wbudowanych w pojeździe urządzeniach, uruchamiają i konfigurują aplikacje urządzeń z aplikacjami serwerowymi, testują funkcje i przygotowują rozwiązania do odbiorów. Prowadzą techniczne przekazanie funkcji odbieranych produktów. Przygotowują i wdrażają w dostarczonych już rozwiązaniach nowe lub usprawnione funkcje rozwiązań.


Wykaz zadań na stanowiskach sekcji Wdrożenia:


Dokumentacja Projektu

Twoja Dokumentacja Projektu jak Karty Techniczne, Schematy, Rysunki Techniczne, Instrukcje Obsługi …, dostępne są w tej  lokalizacji serwisu.

 

Korzystając z poniższego Panelu Logowania sprawdź czy masz aktualną dokumentacje swojego produktu marki NOVAMEDIA.

Jeśli nie masz dostępu, zgłoś zapytanie  >  kliknij w Panel Logowania i wyślij do nas zapytanie. Dziękujemy!



Serwis

Serwis i Części Zamienne.




Sekcja Serwis SRW składa się z zespołów serwisowych, które działają jednocześnie w Centrali NOVAMEDIA oraz lokalnie u Klienta. SRW utrzymuje procentową sprawność wdrożonych u Klienta rozwiązań NOVAMEDIA, poprzez wykonywanie bieżących drobnych napraw i wymiany uszkodzonych urządzeń i elementów, prowadzenie przeglądów zaplanowanych i prewencyjnych, raportowanie oraz uzgadnianie z Klientem bieżących działań operacyjnych. Obsługuje i analizuje zgłaszane reklamacje. 


Centralne SRW, przyjmuje i „rozlicza” klienckie zgłoszenia usterek oraz raporty z lokalnych Serwisów. Odpowiada za politykę magazynową części zamiennych. Wykonuje naprawy urządzeń, wymagające specjalnych warunków lokalowych, wyposażenia czy specjalistów niższego poziomu.

Serwis Lokalny utrzymuje poziom procentowej sprawności dostarczonych rozwiązań. Obsługuje zgłaszane usterki. Wykonuje drobne naprawy urządzeń i wymiany. Prowadzi planowe i prewencyjne przeglądy urządzeń i aplikacji. Raportuje okresowo do Centrali SRW wykonane zadania oraz miesięczną ocenę zadowolenia Klienta.



Wykaz zadań na stanowiskach sekcji Serwis i Sprzedaż:

Części zamienne



Z tej lokalizacji serwisu, dostępne są zakontraktowane u nas Twoje części zamienne marki NOVAMEDIA

Uwagi:
Obecnie pracujemy nad tą częścią serwisu.

Planowane uruchomienie platformy części zamiennych to IV kwartał 2019 roku.

Sign in to NOVAMEDIA
1-2 Required fields
Register in NOVAMEDIA
Wyślij zagłoszenie rejestracji, celem otrzymania zwiększonego dostępu do serwisu NOVAMEDIA.
Wkrótce po zgłoszeniu rejestracji otrzymasz zwrotne Info.
Każde zgłoszenie o zwiększony dostęp rozpatrujemy indywidualnie.
Zaznacz obszar, do którego chcesz otrzymać zwiększony dostęp:
Zaznacz okres zwiększonego dostępu. Po tym okresie dostęp automatycznie wygaśnie:
1-7 Required fields
Write to NOVAMEDIA
Potrzebujesz informacji o naszym produkcie, lub naszej organizacji?
Napisz do nas. Maksymalny czas oczekiwania na odpowiedź 48h.
Attachment Browse
1-5 Required fields
After-sales service
1 and/or 2 Required fields
Attachment Browse
1-5 Required fields
A 0003 2019
Application form

Contact data

1-5 Required fields

What task area?

Position

CV file

CV file 6 Browse
Letter of motivation Browse
6 Required fields

Education

Languages

Availability

Since when is possible to start cooperation:

Financial expectations

Kliknięcie przycisku "Wyślij" oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez NOVAMEDIA innovision Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.
NOVAMEDIA innovision Sp. z o.o. nie dyskryminuje kandydatów ze względu na rasę, religię, kolor skóry, płeć, wiek, niepełnosprawność, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną lub jakiegokolwiek innego kryterium niedopuszczalnego na podstawie polskiego prawa.
Contact with the SPD Sales Department
1 and/or 2 Required fields
Attachment Browse
1-5 Required fields
Sign in
to Product Configurator
We are still working on the Product Configurator.
Meanwhile, we suggest you:
Back to service
Register
in Product Configurator
Wyślij zagłoszenie rejestracji, celem otrzymania zwiększonego dostępu do serwisu NOVAMEDIA.
Wkrótce po zgłoszeniu rejestracji otrzymasz zwrotne Info.
Każde zgłoszenie o zwiększony dostęp rozpatrujemy indywidualnie.
Zaznacz obszar, do którego chcesz otrzymać zwiększony dostęp:
Zaznacz okres zwiększonego dostępu. Po tym okresie dostęp automatycznie wygaśnie:
1-7 Required fields
Contact data
NOVAMEDIA Innovision Sp. z o.o.
ul. Złota 74
62-800 Kalisz, Polska
T: 00 48 [62] 75 73 800
F: 00 48 [62]75 73 100
Select one of above addresses and send message.